Bo's reisverhalen

Nog maar een paar uur...

Hallo lieve mensen,

Vandaag is het zover. Rond 12 uur vanmiddag stap ik in de auto opweg naar Brussel. Vanaf daar heb ik een rechtstreekse vlucht naar Colombo.

JetAirFly
Vertrek - 18.05
Aankomst - 08.00

In Colombo is het 3½ uur later, dus voor jullie is het dan pas 04.30. Hopelijk liggen jullie op dat tijdstip nog heerlijk te knorren in jullie bedjes.

Ik vond het makkelijk om te bedenken wat ik allemaal mee wil nemen, maar zó moeilijk om te besluiten wat ik thuis laat. Nu liggen mijn beide rugzakken volledig volgestampt en dichtgeritst te wachten tot ik ze mee op reis neem. Ik besef nu dat ik de afgelopen weken wat powertraining had moeten doen, want de grote packpack weegt 15kg. en de kleine 6kg. Als je mij ziet lopen met die rugzakken zal je begrijpen waarom: een huge pack met twee beentjes eronder.

Mijn eerste bestemming is het Don Bosco Boys’ Home in Maggona; dat ligt 91 kilometer van het vliegveld. Ik ga er naar verwachting een behoorlijk lange tijd over doen om er te komen. Ik heb gehoord dat daar geen internet is, dus het zal nog even duren voordat ik mijn volgende blog post.

Tot dan!
Liefs, Bo

Reacties

Reacties

Yvonne

Hoi Bo!
Ik zit jou net een sms te sturen als ik je e-mail binnenkrijg dus zal proberen geen dingen te herhalen ;p!
Haha, een rugzak met 2 beentjes eronder, ik zie dat helemaal voor me :p
Ik wens je een hele goeie reis toe!!!
Heel veel liefs,,Yvon

Jenni en Philip

He Bo, HET GAAT GEBEUREN!! Spannend hoor! Wat een tijd ga je beleven meis! We wensen je HEEL veel plezier en zullen regelmatig aan je denken! We zullen klaar staan om 12.00 uur om je weg te zwaaien! Dikke kus xxxx je overburen Jenni en Philip

Claudia

Lieve Bo,
We wensen je een hele goede reis! Pas goed op jezelf!
Ik bel je straks nog wel even.
Heel veel liefs,
je tante +++

Kee

Ha lieve Bootje nog een half uurtje en je gaat voorlopig onderweg. Fons en ik wensen je alles toe wat goed en fijn voor je is. Het zal een heel mooi avontuur en een leerzame tijd worden.
het ga je goed! vaarwel
dikke omhelzing van Fons en Kee

Janneke van Leeuwen

Lieve Bo,

Heel veel plezier op je reis! Ga ervan genieten en ik ben benieuwd naar al je mooie verhalen!!

Xx Janneke

Marit

Geniet ervan lieve Bo! Doe voorzichtig! XX

Maria

Ha lieve rugzak-op-beentjes, hele goeie reis en veel suXXes!

quinten

Eey Bo heel veel plezier en succes met je reis dan!
Ben benieuwd naar je verhalen!

X

Savine

Hallo lief nichtje! Ben je heelhuids aangekomen? En hoe was je reis? Laat je gauw wat horen??

Liefs xxx

Rianne van der Geld

Ayubowan Bo,
Ik kreeg gisteren een SMS van Rianne dat je veilig bent aangekomen in ons weeshuis in Maggona.
Ik wens je een supertijd met onze Don Bosco boys en doe ze allemaal de groeten van me. Succes!

Groetjes Rianne
Stichting Help Sri Lanka Nu!
www.helpsrilankanu.nl

Remko,Laura en djoy

Lieve Bo, hopenlijk ben je goed aangekomen en heb je t al naar je zin! Vanuit Parimaribo (ook leuk!) wensen we je fantastische ervaringen en een superfijne reis!! Er gaat niks boven op reis zijn en de wereld ontdekken... Dikke kus van ons en pas goed op jezelf!!!

Carolien

Hé Bo, Fijn dat je goed bent aangekomen. Waarschijnlijk als rugzak-met-doorgezakte-beentjes! Ik heb de site bekeken van helpsrilankanu en ik weet zeker dat de Don Bosco Boys héél blij zijn met jouw komst!
Heel veel plezier en ik hoop snel een verhaal van jou te lezen!
Lfs van CFFR
Carolien XXX

fanny

hallo bo
wat fijn dat je goed bent aan gekomen!! ik ga je wel missen hoor!!

xx je (kleine) nichtje fanny

Ingeborg Volkerts

Hallo Bo,

ben gisteren teruggekomen uit Havana en vandaag de hele dag op school! Ik zal zeker al je belevenissen minutieus volgen! veel plezier en pas goed op jezelf!

Ineke en Jan de Waal

Lieve Bo,
Wat een leuke stijl en hoe boeiend. wij kunen ons voorstellen dat met zoveel tekst er niet snel toe kunt komen weer wat toe te voegen dus ik suggereer om het iets korter te doen maar wel vaker.
We blijven je graag volgen.
Succes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!